4.11.04

今日我終於得閑update日記...
我呢個生日好開心呀,過得...好似好平凡但又有d特別~~^.^

好多謝大家既“生日快樂”同禮物~~樣樣都好靚好鍾意呀!!
架1/24 mazda FD-3S 2001(改)手工好掂!!!!

前2日,星期二下午我冇堂,

一離開campus就好有緣咁掂到973,
由於真係好手痕,最後都係忍唔住o係新港落車打機的!!!!!!!
上2weeks我要衝3份功課,都冇時間~~我真係好耐好耐冇打機喇!!!!
I miss km呀~~~~!!!!!!一打就打左成個鐘...同埋我右手已經冇咩好玩,要開始煲左手~~~

今日娛樂版講著名華人大提琴家馬友友的訪問.
佢原來愛個女影響,最近鍾意用ipod聽classical music!!XDDDDDDDDDDDDDDDDD
不過ipod既parachute真係好屈機仲好難打!!! >.<

禽日同你食既麻辣火鍋真係好好好好正好好味喵~~~!!!!
岩岩好辣~e家岩架喇~~辣得離唔會冇哂香味~ ^.^
下次我地要食過呀!!!!!!


咁就半年...真係快

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)