28.10.04

*是這樣的...*有些事,日子久了,我對自己說:不要再深究,無謂徒添傷心...
但...根本怎麼樣,我還是不放心...

無可奈何,我相信每個人也有權擁有只有自己知曉的秘密.
I think something can be inferred, yet I needa more time to observe to publish the conclusion.
做人不夠clear-cut,真的會令身邊的任何事,弊病叢生.
就似凡人迷戀偶像 無聊扮心癢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有些事,我真的打從心裡不甘心.
到我發現這個包袱太大時,我想:我會寧願孑然一身.
請不要re這個post,我不會回應.
本周心情_關心妍_假使我漂亮...又想玩佢個譜tim...
(一直都覺得呢隻歌既lyrics好正~~終於拎到呢隻歌聽~!)
(不過呢,jade既聲底靚就夠哂靚喇,仲唱得把聲好開,只係唔太夠氣,d尾音唔係好細心咁收lo.)

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)