31.10.04

好煩呀~~~!
好抆呀~~~!!!!
我禽日真係好抆lor~~~
我最唔得閑既時候做咩有咁q多人煩我架????
呢頭一回家我去toilet, 一出離又door bell又mobile響!!!
頂你~~~我真係想全部掟爛佢呀!!
好心啦~~~我仲要趕頭趕命去補習!!!mobile冇得講,咁就可憐下啦,
呀羅太太,你自己識唔識有key開門架?
仲有5mins, checked webmail ,
頂~~做咩mooting咁x多make-up class架???仲要12/11爭d阻q住我睇太鼓!!!好抆呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

then又冇人借d繪圖software又冇人教我,
science poster最後只好用word整!
頂架!!!我成日想打字,佢就變左同我郁張圖,醒少少啦muk咀!!!!!
到e家打diary~~~頂架!咩野呀~成日打錯字!!!~!

好喇我就離生日喇,我只想踢走哂全世界,等我一個靜下!
做咩好似咩野都咁煩架!!!!!!!!!!!><

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)