5.11.04

又係好耐都無寫過野....
呢幾日南忙得好交關,
但係都好開心咁過。

一餐好平常的晚飯,
可以因為地點去左海邊而變得唔同。
見到妳咁滿足,我都好開心喇....

聯和墟的麻辣火鍋,
好味唔在講,
仲要係一個值得紀念的日子,
就算係鹹魚白菜也會好好味。

好彩,ADR Essay已經完成左1/6,
雖然仲有25頁要寫 ,
但係當諗返起呢份essay有咁了research,,
消化完之後點會無野寫呢?

鬱左好多日我一個情緒,
令我好想對我下莊的diary做一個quick reply。
無錯,外圍的人係可以透過增加efforts的input去改善關係,
但係要知道的,
係外圍的人之所以在外圍,
係唔係因為工作咁簡單呢?

大家都係成年人,
都識分是非輕重,
不過,有d成年人俾人玩完之後,
唔單止無人花任何的effort去嘗試帶返佢地入返來,
亦無人做任何conciliation,
玩的人亦都不顧後果。

呢d咁既事,你地有無人知道,
more correctly should be 有幾多人知道呢d內情?


我唔介意你唔知,因為唔係你地的錯,
但係呢個analogy既唔正確,
即使正確,亦都只係onc-side story。

牢騷發完,
夠鐘行人去上廢廢的Hong Kong Politics。

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)