17.11.04

(為表示我對biii~既感激同尊重,我俾番megan既名佢!)
今日同biii放學後去左銅記行一陣,又去sogo混吉...
ferregamo既tie好靚,原來真係唔過$1000的~~@@

我地又去tiffany探下bamboo,megan都話我戴得好好睇!!原來係$930呀~~~唔係960...!!
今日既saleslady好好人呀~~好有誠意lor~話說我唔知我戴3指or4指好睇d,佢check完發現機場有我中指既size,就叫人下week拎過離銅記俾我睇,仲番起埋本身既4指size俾我下week再揀!!!真係太好人了~~~!!!!
可惜megan揀唔岩,我地既交換禮物計劃告吹了...~_~
不過我都係好高興可以好好演繹出bamboo ring既神髓!下week就埋單!哈哈~~(好豪氣咁...)


prada...唔係全皮既$2100真係有d過份...$2800又會易花既皮都係唔得!!!
因為唔夠durable,prada 深紫色wallet,我地都係886.

bvlgari!!!!!!!!!!!!我地終於有勇氣拎佢catalogue!!d豬耳盛好靚呀~~XDDDDDDDDDDDDDDD
我係唔係要拎俾你睇架??:pppppp

polo衫,...我就反而都係果句:我既$會放o係accessories,衫我反而唔會投資好多.
你話買$500只係冬天著得既衫抵,or 一隻$930,但係可以戴365日既tiffany ring抵呢??

所以,一講我要有心買野,都係同megan行街funny~
我地聽日繼續funny下去@tst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我為搭968,不惜補習遲到,遲到最後要聽日補...真係...
KM豬968駁
279GY大豪,果然冇令我失望!!
前者固然穩健又快,後者更有成80呀!!!!!!
D passengers都@@a why車車頂閘都可以咁快!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)