15.11.04

今日終於可以拎番podpod番學了~~咁就聽左成日杰倫...
全日都坐在law-lib整聽日mooting既野...好辛苦好暈...仲有d頭痛...
好在有你陪我...好在極級怕死+勁專心之下,傍晚完成了95%!!!!
臨走,我仲要將我地既reference books放係車仔度,堆到高一高,整個搖搖欲墜feel嚇下行過既人~XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

1.晚上8時正905@旺角下車
2.行到弼街機鋪門口
3. 一直睡眼惺忪的我,行過一輛停泊在街邊的私家車後,walk past之後才想起:點解架車既大尾翼咁熟口面咁既~??@@a
4.番轉頭一望,原來係impreza wrx呀~~!!!!我第一次見到紫藍色impreza呀~~仲靚過傳統wr藍呀!!
5.再望車頭燈同裙腳仔,原來係真既新版sti~~*O*呆左...最衰冇dc在手呀~~shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今次大煲喇喵~!!!!!!!!!!!!!!!!
shu uemura同東亞credit card做promotion呀~慶祝旺角“懶好坊”分店開門大吉呀~~
好多野送同埋d套裝好好抵呀!!!!!!!!!!!!!!!!
作為shu uemura死硬派,我聽日即刻會仆過去睇架!!!!
不過o係hku去懶好坊...只可以搭971...有排等....
同埋我只會同mom夾份買一套護膚套裝,同埋一支lip gloss,係咁多!!!!!!!

原來e家artsall係要attend discussion session,唔再係交report...怕怕...@@""

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)