19.11.04

我已經成為"直資"既孩子...
等我explain why~
因為我e家屋企只負責我學校-related既expenses...同埋食飯交通費...
其他expenses已經係...90%由我負責...
其實都冇咩所謂既...收入開始穩定起來,自己負擔下無可厚非!
同埋最重要既:直資o係自行修生自由度大d!!!即係我可以揀自己鍾意既野,唔駛再俾人限死我


今日shu uemura真係...一買就買了$750 @o@
不過真係好抵抵抵抵抵抵~~~~!!!有好多野送tim呀~~e家我出年先要買skincare野了~~
同biii~行過靚街~
2位朋友既christmas presents已有心水了

男友本身想join我地,yet biii唔想佢打擾我們,我地只好遲d先meet...
點知咁都要o係polo JEANS 撞到正!!!(不過...我本身都有d預感o係度見到你!!^.^真係好~)

eastpak好靚~~~我地2個SOPORITY中堅成員已經據為己有了~~XDDDDDDDDDDDDDD

真係買左太多野喇今日=.=
下次SHOPPING 日期:19/12/2004...

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)