24.11.04

食過red ants靚早,真係太早,我同biii癲到搭mtr,去左金鐘pacific place行左陣先回campus!!
paul smith既專門店真係令我留戀忘返!!!!!d ties真係太XDDDD了~
最衰你又唔鍾意/冇咩場合著suit...
好在我都睇中了scarf~~^.^

見到一個好襯我既paul and joe leather bag,不過我唔想再洗咁多錢~~...
唔...tiff ring好定係scarf好?@@


今日好無聊呀~~~4小時廢物lecture~~簡直徒哂我d時間~~!!

上完damn既science,趁今日晏d先補習,我同biii去了ifc混吉!!

行多2行,o係間好高檔既店子搵到你既聖誕禮物了~~有一種"就係佢喇"既feel~
佢真係又靚又好抵~!!
我都好想買呀!!!!買一對都好~^^
第一眼已經靚到呆左,再望埋個price tag,我更加呆,因為抵得好緊要!!!仲要好unique!


同埋好多catalogue~biii:tiff.果本同我地次前拎果本冇分別架~=.=

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)