11.12.04

唔開心中,
點解你做呢個決定之前,
要我俾咁多意見之餘,
最後仲要搵我黎搞?

都算喇...
但係你都知我呢排係做緊咩,
你又講到有幾急得幾急,
兩姐弟唔係唔幫你呀嘛....
不過,唔好真係以為我真係好好意去做囉....

我連iMovie都未用過,
都唔緊要,但係呢度係可以risk左成晚訓覺時間不特止,
仲要係有機會risk左我訓份考試的野,
去幫你做一隻叫做tester的東西出來。

我唔會唔幫你,不過你可以俾我好過一點嗎?
拜托。

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)