4.12.04

真係好開心呀!!
就朗豪坊既design而言,其實真係幾ok,
不過佢多鋪唔代表好行,
因為the spiral既escalator太長喇!!!!!!!!!!!!!!又多人跑唔到!!!!!!!!!我知佢因為太長又唔可以行快d...

不過佢既食肆真係唔駛旨意我會幫趁呀,班友仔拎番牌我都唔會幫趁佢架!!!離哂大譜!!!
同男友買左同一款的一樣野....真係愈睇愈靚!!!初初都唔覺我會戴得好睇的.

你件?衫真係好靚呀!!好在我果件都唔差!

你件衫其實只係等sale就可以了~quality真係唔駛再講.heehee~~

終於搵到christmas present 俾dad!!係cooper透視既keyboard護腕墊!!好得意架~
佢收到好開心,我真係未見過我送野俾佢,佢會咁開心的...佢好surprised我仲surprised.

依排我又冇咩野想/再買了...
因為上個月駛得太狼喇...
好在一考完試又可以補番習,掘番d金返離!!!

要快d complete memo再溫書了,冇時間了!!!!!!!!!!!!!!

current music:eason:黑夜不再來

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)