2.12.04

救命....
點解會講極都唔明ga...
24/12呢個日子,
不嬲都唔係要來約人的啦。
就算你有節目provide 俾我,
都唔係on the condition that I must take it, right?

我唔想無端端開罪你,
不過我想你知的,
係點解你硬係要我accept呢個invitation呢?
我唔見得currently no planning就等於要accept呢個invitation啵。
更何況,當中有人會係第一次見,
點解要做得咁急呢?

無奈+憤怒+唔開心中.....

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)