7.12.04

多謝jon借ibm adaptor俾我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

轉眼間已沉寂了近一年...我已經冇去fc好耐.
前日先知fc上左一本便利, 3位舊朋友被訪問!!!
就上番fc去睇下真係...咩野都變哂.
自己早已淡出這圈子,有人記得我都好開心了.
呢兩年自己長大了許多...
由紅極一時既太鼓機后,到今日由忙到冇時間到冇心情打機既非人生活,真係...

因為我今日,滿足感已經唔係o係打到機得離,
而係...接到反駁到Simon Young moot court既勁harsh 質問!!!
打moot,整skeleton俾我既滿足感真係好大.

1月28號一定仲harsh d!!!!!!!!!要努力!!!!!
讀左moot course令我自己更有信心勝任到做bar既壓力!!!!

不過,做今次既moot memo真係好ok無頭緒..
.好多謝你支持我鼓勵我,我呢排忙到三魂唔見七魄,
又易抆wor,你一句怨言都冇...好感動...
有時間可以陪你見下你,見到你開心安好,都係我滿足感來源.
希望你唔好成日病啦!!!!

而家日日勁補習,比之前多左好多$,(仲係ok易賺tim)
d錢反而唔係fing o係機鋪到,
而係...一係儲起佢,一係買英文書睇,
一係去shu uemura(係掃護膚品je~我唔化妝架!),一係買d襟用,又有d貴,但又要貴得起(ipod!?)既野.
買咁多野,d錢好似洗極都洗唔完,都係我既滿足感之一
yet我e家唔駛買bamboo啦~~有好靚手工既老翻出離!!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)