25.9.05

今日係全港青年學藝比賽的頒獎禮,
多謝Miss Wong唔單止邀請我去,
仲請左我食餐brunch buffet。

今日同Miss Wong真係傾得好開心,
分享左好多心底說話,
亦都好多謝佢好關心我早排的事,
希望俾佢知道我真係無事啦...
亦都希望Miss Wong的父母身體健康啦。

頒獎禮完之後,
見到校長、亦都見到佢同一個1950年畢業的英華舊生傾計...
佢亦都好開心可以贏到咁多獎盃。
(梗係啦,佢到依家一餐都未請過我地...)
我真係好想可以借隻大盃擺屋企幾個星期,
甚至只係一個星期,
我都心滿意足喇....

琴晚同個朋友傾電話傾通頂...
好耐都無試過可以傾通頂電話...
亦都睇怕有排我都唔會有心情、時間去同傾咁耐,
越傾得耐,真係越覺得佢似一個人...

唔知以後有無其他人會令我想同佢傾通頂電話呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home

adopt your own virtual pet!

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)